logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۹۹۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان خبر داد:

رشد پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید زنجان

رشد-پرداخت-تسهیلات-صندوق-کارآفرینی-امید-زنجان-
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته 3 هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از طریق این صندوق به متقاضیان در استان پرداخت شد، گفت: این رقم نسبت به اعتبار ابلاغی در سال گذشته ۲۱۷ درصد رشد دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ جمشید مقدم‌پناه روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان با بیان اینکه سال گذشته 3 هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از طریق این صندوق به متقاضیان در استان پرداخت شده است اظهار کرد: این رقم نسبت به اعتبار ابلاغی در سال گذشته ۲۱۷ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه صندوق تسهیلات کارآفرینی امید در سال 1385 تأسیس شده است افزود: از این صندوق تاکنون ۲۷ هزار نفر از طرح‌های اشتغال‌زایی بهره‌مند شدند که خود رشد خوبی را نشان می‌دهد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان عنوان کرد: در زمان حاضر ۲ دهم درصد منابع بانکی کشور در اختیار صندوق کارآفرینی امید بوده که تأثیر وام‌های این صندوق در اشتغال‌زایی بیش از ۱۰ درصد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از صندوق کارآفرینی امید استان زنجان ۲۲۰ میلیارد ریال منابع برای پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده بود و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است ادامه داد: صندوق تسهیلات کارآفرین امید دارای پنج شعبه در شهرستان‌های استان زنجان است که در دو شهرستان ایجرود و سلطانیه فعلا شعبه نداریم.

وی با اشاره به اینکه رتبه صندوق کارآفرینی استان در تجهیزات و پرداخت تسهیلات از 20 به هشت در سال گذشته رسیده است و امیدواریم کارگاه‌های مس هم با این رویکرد از تسهیلات بهره‌مند شوند اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ در زمینه پرداخت تسهیلات از درجه ۳ به درجه یک رسیدیم و نزدیک ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از زمان تأسیس تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان ابراز کرد: در سال گذشته ۱۸ بنگاه توسط صندوق احیا شده است که سرمایه‌گذاری این ۱۸ واحدهای بالای ۲ هزار میلیارد تومان بود، به کمک صندوق تسهیلات کارآفرین امید 71 میلیارد تومان برای این واحد‌ها تسهیلات ارائه شد.     

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر